5 DAGAR KVAR

Heej heej!!! Imoin är det julafton och om 5 dar stiker jag till thaland! Det ska bli super skönt att få sola och bada i 30 grader typ!!! Sitter och längtar ihjäl mig och min pakning är snart klar! Vi ska fötst va i Bangkok en natt och shoppa, på hotelet vi ska bo på finns det pool på taket. Nästa ställe vi ska till hetter Hua Hin och det sista stället heter Koh Payam på det stället ska vi stanna längst. Sen kanske vi är lite till på bangkok.
Vi ska vara där tre veckor med min mamma, Emelie, min bästis Moa, hennes brorsa, hennes mamma, hennes moster, och mosterns barn! Så vi blir 8 st!!! måste paka det sista nu sen ska jag till pappsen och klä granen!!

Kram från Olli <3


Koh Payam




bangkok



hua hin







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback