Justin Bieber konsärt

Heej bloggen Idag år det lördag och det har gått tre dagar sen jb konsärten! jag har varit jättetrött efter den så har inte bloggat om den än men nu ska jag göra det från pappas nya surfplata <3 efter skolan gick jag hem till Moa och fixa oss även Eira var med sen gick vi till Isabella som fyllde år då där var redan Lovisa och Lina så vi åt direkt, det var tårta och takos :-) Sen fick vi skjuts till globen av Isabellas pappa, förbandet började 7.15 och var faktist bättre än jag trodde
, Men Justin kom ganska långt efter det men sen kom han in flygandes med vingar och sjöng nya låtar från Belive men även snuttar från My world, det var hur bra som hälst och vill uppleva det igen<33 Jag kom inte hem fören 24,00 på natten så har varrit väldigt trött nu i veckan men idag sov jag till tio åtminstånde, blev väkt!

Idag har vi vår städning på gården och ska nog bara ta det lugnt:-)
bilder kommer sen<3
puss:-)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback