wanted

Här är fyra saker jag önskar kunde köpa! Passar bara bäst till våren nu och sommarn!!<3



1;bara ÄLSKAR byxorna men kommer nog tyvärr inte köpa dom nu när jag köpt två par idag<3 finns på hm divided för 249:-

2; blommig sjal passar ju ärligt till allt! Kommer från deichman (vet nt staving) och kostar 90:- får se om jag köper den ska åtminstånde köpa en sjal till sommarn<3

3; blå och vitt randig väska med bruna band passar ju ärligt till alla sommar outfiter! Väska är väldigt stor och passar perfa som strandväska! kommer från deichman och kostar 299:-

4; snyggaste skolväskan med turkås rand i botten är vårens färg och såååååå........ fin kommer också från deichman, skulle köpt den direkt om den inte kostade så mycket! 599:-

här är saker jag vill köpa i vår till sommaren:
- en ny väska som man kan ha både till stranden, på stan och till skolan.
-ett puder så man inte ser så






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback