flaten med skolan

Linn o Nata
Hot snacks jag o Linn delade på!
 
Fina fina Carro Barro!<3
 
Heej alla fina maniskor! Idag har jag varit på flaten med årskursen, fick göra lite skola... och sen bada, sola och äta mat eller köpa något från tjosken! Vi hade superkul och hopade ner från hoptornet flera gånger! Skit varmt i vattnet  också!<3
 
här sitter jag och drogar Justin Biebers gamla låtar! GIllar nog faktist gamla Justin mer, då han var duktiga pojken! nu har han blivit värsta "Bad asset"! Brukar bli så när man blir känd! Ska snart åka till mammas jobb fö att sedan åka vidare till SSandviken och momo o mofa!! Ska bli super kul där, träffa kusinerna och jaa tagt lungt!
Kommer inte va så mycket uppdatering tror jag men kommer tillbaks på söndag!
 
PUSS
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback