So tired

åhh vad trött jag ee, så sjukt skönt det var att få röra på sig lite efter att bara ätit sött ochlegat still i solen en vecka! måste börja komma igång med mina löppar turer och med träningen! Tipsar värkligen starkt att gå på friskis och svettis ute pass är så kul och bra! Idag var det dock problem med ljudet så blev stretching utan ljud, lite tråkigt! Fick tyvärr inte med nån kompis med gjorde inte så mycket!
 
Blev super glad när jag såg på min status hade nämligen rekord många läsare blev skit stolt och glad hoppas ni forsätter att läsa och komenter gjärna, blir så glad för fina komentarer!<3 :)
 
Nu ska jag gå ner till mamma och mysa framför Bond
 
Puss<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback