Värdens vackraste stjärna!

Elsa är som min lilla stjärna, lika fin~Världens vackraste~ , lika stark och kan värkligen lysa upp vad som helst, som mig. Hon är min bästaste kompis värkligen!
 
Idag är det söndag 2:a advent. Jag och Elsa har nästan varit med varandra hela helgen. I går var jag hemma hos Elsa, vi klädde upp oss, smikade sedan fotade vi massa. Båda två gillar att fota och modella. På kvällen kom hon till mig, då var Isa (min bonus syster som är lika gammal) och några kompisar till henne med. Prata massor, flamsa och hade jättemys. På kvällen skulle hon sova hos mig och Isas kompis Anna-Hanna sov även hon över. Allt slutade med att vi somnade i Isas lilla rum alla fyra.
Idag var samma gäng på en julmarknad köpte lite julklappar till andra bara! Jaa otroligt bra helg.
 
Bilder vi tog i Lördags^^





Va fin du e Olli!<3

Svar: åhh tack gumman^^
Olivia Bjurström

2013-12-09 » 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback