Hemma - Mys med Emelie och pappsen<3

Heej bloggen!!!
 
Nu ligger jag äntligen i min egna säng och uppdaterar första inlägget på hela 10 dar typ! Jag ar i alla fall varit på kollo, och ja jag fatar inte vad jag var nervös över innan! Jag har fått en hel stor familj nu med systrar och bröder! Jag har värkligen känt mig som en storasyster dom här tio dagarna det har värkligen varit kul att få vara typ äldst och hjälpa andra samt vara en förebild!<3 Nu e klockan så pass mycket (för en som varit på kollo och haft disco, spökrunda och busat på natten) att bilder kommer imorgon eftersom jag onte orkar sitta och rediskera nu!
 
Idag kom jag fram till cityterminalen vi tre-tiden typ där pappa hämtade mig! Efter jag sagt hejdå till alla åkte vi caben hem där Emelie precis kommit hem från sin sista da på sommarjobbet. det firade vi med fika, mums!
Och inte nog med det utan när vi började bli hungriga cykla vi till skrapan där vi åt middag både pasta och efterrätt!
Nu på kvällen har vi bara myst framför tv:n och nu ska jag släka innan jag somnar med datorn i knät!
 
Puss<3
 
 
Dagens outfit: hollistertröja och slitna jeans
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback