Hemma<3

Heej äntligen hemma, jag har haft det skit bra i fem dar nu men det är ändå så sjönt att vara tillbaks till datorn, hemmet och rumet! Borta bra men hemma bäst! Jag har shoppat super mycket och är super nöjd över allt!
Vi hade även superfint väder igår och idag då vi, igår, var vid havet och sola och fick lite färg på kropen och sen på kvällen åkte vi in till Varberg centrum och kollade på fästningen och åt lyx glass vid en hamn! och Idag har vi först städat rumet på Vandrarhemet och sedan åkte vi till samma ställe som igår, vid havet och sola! Resten av dagen har vi ägnat i bilen även om vi gjort pauser då vi köpt glass, middag, shoppat och tankat!
 
Nu är jag helt färdig och ska gå och sätta mig vi soffan med mamma och Emms och titta på tv... Eller sova!
 
Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback