Stor fiskaren!

Gomorgon! Tänkte först berätta om gårdagen då dagen började med en biltur till Kupolen där jag fick med mig två bluse linnen från newyorker dom fick jag från mormor och sen köpte jag ett par medel stora ring örhängen i rose färg! super fina och andvändbara! Dom köpte jag för tjugo kr från ur och pen! Tillsist köpte jag en rosa eye liner från gina för 10 kr! Efter shoppingen åkte vi hem åt lunch och sen fiskade jag och morfar soch fick en väldigt stor fisk på 1,7 kg! Var en regnbågs lax! Tillslut blev det kort spel och mys framför tv.n!
 
Idag ringde klockan 8 då jag gick ut och sprang, blev nog mer än 3 km, sen duchat, ätit frukost och nu sitter jag vid datorn!<3 Ska äta tidig lunch idag så vi kommer iväg mot stockholm vid 12 och kan vara frame vid Pappa vid tre! Ååå vad jag saknar honom!:) Och katterna och hella bonus familjen:) Kommer bli så mysigt!
 
Nu ska jag sätta mig i solen och pressa haha är igentligen ingen ide My och Isa kommer ändå vara mycket brunare!! Puss
 
stoor fisk!
 
Jag och den fina fisken, passar vi inte bra ihop??
 
fisken på vågen
 
Fisk rensning
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback