gomorgon-en promenerande natt!

Gomorgon Bloggen! Här sitter jag i min säng och slappar! Har redan ätit frukost, så ska väll börja fixa mig snart om jag inte kan gå runt i pjamas hela dan! tyvärr måste jag nog ut idag, eller måste jag vill nog ut ändå i det fina vädret vi har idag! Däremot vad jag måste göra idag är att packa, imorgon morgon så åker jag på kollo! Är otroligt nervös över det! Jag har ju varit på kollo många gånger innan men i år är första gången jag åker själv och inte känner nån! Men det blir nog super kul ändå, det går väll snabbt att skaffa ny vänner! Jag har faktist ganska lätt för sånt, jag är ju inte så blyg och sånt och vågar prata inför andra och så! Det är bara det att jag har så mycket kläder jag vill ha  med mig, man vill ju inte gå runt som en luffare, det är ett dåligt intryck om man nu vill ha kompisar!
 
Är ganska trött också, fick faktist veta att jag gått i sömnen i natt, in till My vid tre tiden och sen typ undrat var jag va o så mins inget av det men däremot vaknade jag vid fyra tide i morse av att Vanilla låg brevid mig och dörren till mitt rum var uppen den som alltid är stängd på natten! well well bara inte detta händer på kollot för då dörr jag av skam, tänk om jag går in i ett killrum eller något sånt! gaahhh Jaja ska kanske börja packa nu ra, och sedan städa rumet så jag hittar min kamera!
 
Puss<3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback