har tråkigt!!!

Heej bloggen, har så sjukt tråkigt just nu! Vet inte vad jag ska göra! Nästan alla min kompisar är borta eller är upptagna! Ja Moa finns ju men hon är med Emelie! Ska kanske ringa dom sen och fråga vad dom gör och om jag kan hänga på!! Kan ju inte sitta här hella dan med sov tröjan och uggla! Nää skärpning Olivia hitta på något kul nu!!
 
....Men vad är kul då?? Joo det är klart jag vet vad kul är men alltså kul, kul!! Jag kan tycka att rita eller spela gitarr är kul men jag vill ju ha kul, som menat att skratta med någon kompis! Jag älskar sommarlovet men måste alla mina kompisar vara borta då???? Jag saknar många redan! Nää nu ska jag ring någon jag kan ha kul med!!!
 
PUSS<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback