hos Linette~disco in the house!

Heej bloggen jag kom till Linn ungefär lite före två då vi åt<3 sen kom Carro och då lekte vi med Livia, linns lilla syster vi var barnvakt åt! tillslut blev leken en disco eftersom alla börja dansa! Livia kollade storögt på oss och dansa lite själv också! Vi körde även Just dance innan jag kolla på klockan och kom på att jag måste springa till tunelbanan! Tyvärr missade jag bussen i bandhagen så blev tvungen att vänta 12 min utan tak i regnet! :(
Men nu sitter jag på bussen och är snart hemma hos mamma där jag ska hämta springskor och lite mer! Sen åker jag till pappa där jag pakar det sista till Göteborg och sedan åker vi nog vid sex tiden!!<3
Puss<3










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback