Jun. 03, 2013

Nu har jag varit dålig på att blogga igen så vi tar hela helgen här:

Fredag: Kusinerna kommer på besök i stockholm och ska va hos oss hela helgen!!




Lördag: Åker till fridhemsplan där vi skatade( eller jag, min kusin Elias, 7 år, och min morbror gjorde medans mammorna och Junie men kusin som snart är 6år satt också kolla på och åt körsbär och jordgubbar, även jag satt med dom ibland!) På kvällen spelade vi kort och åt godis!




Söndag: Kusinerna ska till grönan och själv åker jag in till gallerian med Eira och Nasrin! KUL<3

Idag: Idag har jag varit i skolan har ju inget att göra dock eftersom jag klarat mina mål redan! Såg även världens konstigaste film på spanskan!! Efter skolan åkte jag hem till Elsa, vi baka kladdkaka och sedan åkte vi till sickla för lite shoping har gjort massa fynd som kommer i ett senare inlägg!!

Puss<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback