presenter

halloj nu ska jag berätta vad jag fått<3<3 en svart skinväst (ÄLSKAR DEN<3<3) och sedan fick jag två bhar en svart och en rosa, en super fin text, står belive men metalick färg som sedan leder till en plata (så den kan stå) med en pinne. Skyllten kommer från chille och blev kär i den när mamma och jag var och shoppa en gång men köpte den inte men sen har jag önskat den och äntligen är den miiinn<3 sedan fich jag en mys pys filt som matchar mitt rum med färgen den älskar jag såklart också<3 jag fick en supersöt tröja också som jag haft på mig idag (se bild från förra inlägget) Sista presenten av mamma var ett par myssi myss tumvantar som passar super nu på våren. Jag fick också en prisent av Empsan: en t-shurt där det står "I love justin bieber" den talar saning till 100% ju!!<3<3






» Isa

GRATTIS MIN UNDERBARA SYSTER NU ÄR DU STOR!! PUSS PÅ DIG!!!💕💕💗💕💕

2013-03-13 » 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback