hela helgen i ett!

Heej har inte bloggat på hela hegen helgen så tängte ta ett stort inlägg med hela helgen:

Fredag: Jag och Linette åkte in till stan för att passa hennes lilasyster. Sen åkte vi hem till mig och sov här båda två!


Lördag: åkte direkt till grönan nästan och stog vid grinden när dom öppna, så sprang ret in till eclips tog fem min innan vi fick åka! Den var as sjön och lite läskig men inte värd en kö i en timme! Första timmen var det sjönt och inte alls mycket folk men sen blev det liksom en halv timmes kö till allt och två timmar till eclips! Men var värkligen en lyckad da där hade ju bästa vädret! På kvällen satte jag o Emelie oss i hennes säng och såg på Pitch perfect! Var sååå bra värkligen somnade sedan sött med drömar om en fantastisk sång röst!






Söndag: Idag har vi varit till haga och ätit lunch på resturang med farmor och kusiner! Och nu ligger jag i sängen och bloggar, ska försöka plugga sen och få ordning i mitt rum, har ju köpt en ny säng och en gaderob....
Puss Puss<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback