tisdags shopping

Heej bloggisen<3 Idag har jag inte gjort något spesielt i skolan typ jobbat med det vanliga! Efter skolan åkte jag, Linn och Nata direkt till Farsta för lite shopping!<3 jag köpte fyra saker:


1: rosa, röd långärmad med skelet från gina och kostade 99:- så mjuk i, love it<3<3

2: blå enkel långärmad så fin och användbar! också gina trico 49:- (!!!)

3: rosa höga shorts, älskar färgen bara!! från HM 99:-

4:Bikini överdel med fransar HM 49:-

herre vilka fynd jag gjort idag! efter shoppingen åkte jag hem för en tidig middag innan friidrotten, tyvärr var Eira sjuk men jag känner ju folket där så gjorde inte så mycket men får nog träffa henne på torsdag då vi har en tävling!

Natti natti sov så gott<3






haha vi provade massa lös hår, passar jag som platinablond??


mobba inte munen!!



efter träningen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback