glasögon orm nu!<3

Tänkte berätta lite om vad jag gjort och så! Igår hämtade jag faktist mina nya glassögon! Ni kanske inte visste det men jag har haft läsglasögon när jag var mindre men sedan blev jag tillrekligt smart att jag inte var fin i dom bågarna! Så nu flera år utan glasögon har jag skaffat ny snyggare, som jag ska ha när jag läser, tittar på tv samt dator och så!<3 Samma dag var jag på gymmet, pluggade även och jaa typ det!
 
Idag har jag varit i skolan hade bild var kul men usch vad äkligt det var! Vi skulle göra ansikts masker med gips så känner mig fortfarande helt smullig av gipset i ansiktet! blää! Hade även SO prov som gick okej! Nu efter skolan har jag inte gjort något specielt ska öva gitarr och plugga och sen på kvällen har jag Gitarr lektion!
 
Puss<3
 





» Julia

Vart gymmar du? Gör du det själv?

2013-10-15 » 07:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback