#Falun2014

Som ni kanske viste har jag varit i Falun med min skola förra veckan och tänkte visa lite bilder därifrån. Varje år åker vi till Falun då där vi har ämnen vi inte kan ha i vår egna skola så på dagarna har vi haft ämnen som bild, slöjd eller något liknande och på kvällarna har det varit friviliga aktiviteter. Var en jättekul vecka som jag kommer minnas otroligt länge mång stora minnen. Var lite halv sjuk några av dagarna då jag hade huvudvärk och ingen energi att göra något på. Har tyvärr inte fotat så himla mycket därför och eftersom jag inte haft ork att bära runt på min kamera hela tiden. Men här kommer dom! ^^
 
Världens finaste Gandii^^
 
 Linn...                                                            Vi har hängt in våra grejer                            Haha Mariam
 
Gandi och Hanna ee tröter!
Mina fina tjejer
Köpt gotti!
 
Jag va sjuk och Linn håller mig sällskap!
Vill tacka alla som gjorde Falun 2014 till den bästa! Älskar er♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback