♡ Borta bra men hemma bäst♡

Visst e det kul att fara runt till alla möjliga ställen nu på sommaren! Men lovet har hållt på ett bra tag nu och jag har nu kommit hem från de flesta turena borta! Jag har verkligen saknat mitt Stockholm, har bara varit hemma nån enstaka dag då ompackning tagit upp hemmatiden! Jag vill nu kunna ungås med kompisar vara i stan, åka till stranden och allt sånt härligtman kan göra här i huvudstan! Helt hemma kommer jag inte vara hela tiden då en sväng till Borlänge onsdag till Söndag uppstår, men hinner uppleva lite hemma innan dess i alla fall! Bilder från Gräddö kommer komma upp i omgångar idag och nästa vecka, Kram
 Bjuder på Gräddös vackra solnedgång så länge






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback