♡10 saker att göra under lovet♡

Nu har lovet varit i gång ett bra tag och julen är över. Många är bortresta medans andra är kvar hemma. Därför tänkte jag visa min lista med tips på vad man kan göra hemma under lovet!

 

•Rensa din garderob och skänk bort de plagg du inte vill ha.

 

•Fyll på med nytt i garderoben med kap du fyndat på mellandagsrean.

 

•Prova nya sminkningar och kom tillbaka till skolan med en uppgraderad sminkrutin.

 

•Måla/rita, jag älskar allt som handlar med pyssel att göra och under lovet har man tiden som krävs för lite koncentration.

 

•Gör en riktigt lyxig brunch med alla möjliga godsaker.

 

•Börja kolla på en ny serie, t.ex Gossip Girl eller Vampire Diares som är mina favoriter.

 

•Skriv upp lätta mål för 2015 (som är rimliga att genomföra)

 

•Baka, titta ut ett nytt recept och överraska din familj.

 

•Umgås med din familj, ni kan gå på bio eller föreslå att ha hemmaspa med din mamma.

 

•Träna, så du kan äta ännu mer godis.

 





» Ms

Varför har du två likadana inlägg?
Ville säga till dig att VS fashion show visades på trean nu på julafton, och finns nu på TV3 Play. Tyvärr är den bara uppe i 5 dagar till, så ett tips är att rappa på och se det innan det är försent. Puss

Svar: oj det var inte meningen att det skulle bli två, ska fixa till det!
Tack men den finns även på youtube så har redan sett den♡
Olivia Bjurström

2014-12-26 » 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback