♡Gamla Enskedes julmarknad♡

'
Denna helg är det den årliga julmarknaden precis utanför där jag bor. Jag, Isa och Alice var nere vid det små stånden där allt från Stickade tröjor och Broderade dukar till smedhantverk som gjordes på plats såldes. Köpte bara lite godis men marknaden får en verkligen att inse hur snart det är jul och jag längtar så jag spricker nu. 
 
Efter stunden i kylan gick vi upp till lägenheten och placerade oss i min säng med massa kuddar och filtar framför Mean Girls och såklart en varsin kopp te. Kan aldrig tröttna på den filmen alltså!!!! 
 
Nu ska jag alldeles strax äta, sen ska jag faktist ägna kvällen åt plugg. Men ha en superlördag! Älskar er, kram





Å kan du ta bort bilden på mig? ser ut som smälld jultomte haha(;
Det var väldigt mysigt idag btw, det borde vi göra om 💕

Svar: haha nej du är ju hur fin som hellst vännen, men jag kan ta bort den om du vill! Aa det tycker jag med♡
Olivia Bjurström

2014-12-06 » 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback