♡Lista 2014♡

gjorde du något du aldrig gjort förut? 
Jag var i London vilket jag aldrig vart innan och sprang en mil för första gången.

 

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, att bli vigare.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, som tur är.

 

Dog någon som stod dig nära?
Nej.


Vilka länder besökte du?
London, Gran Canaria (Spanien) och Thailand.

 

Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Nja, inget jag kommer på.

 

Vilket/vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
20/6 och 15/8

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inga allvarliga fall.

 

Bästa köpet/köpen?
Min mobil:)


Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och smycken.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina vänner och familj gör mig glad hela tiden och har massa fina minnen med personer jag älskar från i år.

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Drunk in love, Rude, Somebody to love och Chearleader.

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Önskar jag hade tränat mer och stressat mindre i skolan.

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var med min dåvarande pojkvän och sen med familjen :)

 

Hur skulle du beskriva din stil i år?
Väldigt gullig med pastellfärger, blusar. Har ofta klätt mig gärna i ljusa färger!

De bästa nya människorna du träffade?
Jag har fått många nya vänner som jag innan vetat om men inte känt så bra som Oscar, AH och Linn.

 

Planer för 2015?
Träna massor, åka till Palma i vår sen blir det New York i höst. Vill va med mina kompisar massor och göra 2015 till ett super år;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback