♡Idag, superdagen♡

Satte klockan på ganska tidigt i morse fast vi hade sovmorgon, iklädd i löppar kläder sprang jag t i solen för en springtur, var inte det smartaste att ha kläder överhuvudtaget, så varmt var det! Känner mig duktig som sprang ändå. Klockan tio möttes skolan vid Eriksdalsbadet, därstod vi utanför, svettades och väntade. Sen tillslut fick vi springa i poolerna som e ute. Så bra var min skoldag, efter skolan åkte jag, Linn och Linette till Farsta kollade runt och shoppade lite. Nu på kvällen har jag träffat Jonatan, Isa och Fanny. flammsat runt som vanligt är väll det vi gjort!
Hoppas ni också haft en superdag i det fina vädret
 Den här söta klänningen som jag bar idag fick jag låna av Isa! Helt kär i den♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback