♡Packar♡

ute regnar det och inne sitter Olivia och packar, har inte gjort annat än att tittat film, strukit-, provat- och packat kläder. Ingen ork att göra något annat och måste ju göra det nån gång då jag åker till Gräddö idag och Gotland på måndag! Men är det något jag tycker är väldigt jobbigt är det just att packa. Tycker det e långtråkigt, en stress och slutar altid med att jag provar alla mina kläder i stället och rummet blir kaos av alla kläder som jag dumpar på marken! Men det är alltid kul när man kommer på massa fina outfits man kan ha under resan! :) hehe
 
 
Lite av sakerna som får följa med till Gräddö och Gotland, mina älskade mjukis flip flopp, mitt nya halsband jag köpte från HM, lite söta armband och några favorit blusar!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback