Helt tom...men ändå inte!

Oj vad jag har mycket nu, ända jag vill är att sätta mig ner och ta några djupa andetag, men allt kommer samtidigt och ingen tid för mig själv. Jag är så lat oxå, jag orkar inte göra något jag igentligen borde och då blir det lite koas inne i Olivias huvud, då känns allt hopplöst och tomt.
 
Som till exempel, det stora glosprovet vi ska ha i spanskan imorgon. Hur mycket tror ni jag har pluggat på det, nää det har jag bara skutit upp, och nu sitter jag här. Får sån ångest och vill inte se dom där dumma orden jag ska kunna tills imorgon. Detta var bara en sak som jag skutit upp, listan är lång. Hela resten av min vecka är uppbokad och jag är så stressad. Vet inte äns varför jag sitter och bloggar när jag har så här mycket att plugga.
 
Med det säjer jag hejdå och jag hoppas att ni förstår varför jag inte har uppdaterat på länge, kommer nog inte kunna blogga så mycket på ett tag heller, men kolla in då och då, så kanske jag taggit mig lite tid för ett inlägg.
 
Puss^^

Lite random bild men det ända jag vill nu är till värmen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback