To get your dream body!

I vår ska jag springa Vårruset igen, sprang det förra året också så är så sjukt taggad för att slå mitt tidigare resultat. Vårruset är ett lopp för tjejer på fem kilometer. Har bestämt mig för att bli lite mer hälsosam och inte äta så mycket onyttigt och börja träna mer. Tycker vårruset är det perfekta målet att träna för men också för att värkligen må bra och känna sig snygg. Min drömkropp är ganska vältränad, där man ser magrutor och magmuskler.
 
Har inte kunnat träna under denna vecka pågrund av två saker, har skavsår på båda fötterna så kan inte gå i några andra skor än mina sjöna sneakers. Den andra anledningen är att jag varit sjuk, ont i huvudet och varit så trött, så har mest leggat hemma och vilat upp mig, i Falun ditt vi ska nästa vecka har jag och några kompisar bestämt att träna och vara duktiga haha så ska bli jättekul.
 
Här kommer några få insporation bilder till att träna!<3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback