♡Det som följde med ifrån GC♡

 
 
För nån vecka sen fick jag en förfrågan om att visa det jag köpte i Gran Canaria. Köpte inte så mycket men fick med mig lite ändå.
 
 
Två Basictröjer i olika blåa färger, en långärmad och en tisha. Även en finstickad begie tröja med "blusetyg" vid ryggen. Är sååå nöjd med den, tycker den passar till alla tillfällen, samtidigt som den är riktigt skön. Har länge varit på jakt efter ett maffigt halsband men har inte hittat ett som jag velat ha, men det vände när jag stötte på skönheten i en butik. Halsbandet piffar upp en tråkig outfit så mycket.
 
Utöver det som syns på bilderna köpte jag en väska, några till smycken och presenter till kompisar.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback