♡Ett misstag som görs varje år♡

 
 
Nu har klockan hunnit bli mycket, men jag vill bara få in lite bilder från dagen innan jag pumsar. Solen har synts till hela vår sista dag på Gran Canaria. Har badar massor och även legat och pressat fram den sista brännan i solen. Jag har en tendens att alltid ta det chill med solkrämen sista dagen på alla solsemestrar, då jag tror att jag tror min hud blivit van av solen, men ikke. Min mage och även båda benen går nu i samma nyans som en tomat, härligt! Haha, att jag aldrig lär mig att jag inte kan bli lika brun som mina systrar.
 
Förutom att jag bränt mig har dagen varit maxad med bra energi och en massa kul.
 
Sov gott mina gullisar♡





Vilka härliga bilder :) saknar sommaren nu!

Svar: Tack så mycket:)
Olivia Bjurström

2014-11-02 » 12:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback