♡Nytt gymkort, ny start - F&S♡

 
I dag gick jag till Friskis & Svettis annläggning för att köpa ett nytt gymkort. Tidigare har jag haft Stockholmsstads bad och träningskort men inte varit helt nöjd. Är riktigt förvånad över Friskis & Svettis gym efter bara en dag, positivt. Gymmet slog alla mina förväntningar och är så glad över bytet. Tänkte göra en liten gämförelse mellan gymmen.
 
   Fördelar med F&S:
  • Jag under 16 år får andvända styrkemaskinernautan vuxen, På Ss fick jag endast köra konditionsmaskiner (löpband, crosstrainer osv)
  • Gymmet är mycket större, fler maskiner och bättre utrymme.
  • Det finns bastu, stooor uppskattning.
  • Fler Gymlokaler nära mig mot vart Stockholmsstads låg.
  • I Farstas Friskis & Svettis finns ett "spegelrum" där man t.ex kan dansa eller stretcha (Detta är alltså inget rum för grupppass). En hel vägg är full med speglar och på motsatt sida finns det fönsteter. Typ kär i det rummet och kommer va där varje gång jag gymmar! :)
  • Personalen är så mycket trevligare och gladare än va många arbetande på Eriksdalsbadets gym va.
 

Priset mellan gymmen är ungefär samma men jag väljer verkligen Friskis över Stockholmsstads gym. ser verkligen fram emot att få gå fler gånger på mitt nya gymkorts lokaler.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback