♡Varför så långt borta♡

Just nu saknar jag tre tjejer så mycket att min mage gör ont. Är sjukt jobbig när man är ifrån folk man älskar som man annars träffar varje dag. Hade velat krama mina bästisar nu, skulle verkligen behövt de. 

Älskar er massor!^^





Åhh vad jag saknar dej, så mycket att det gör ont. Men vi ses snart och njut av värmen. Puss💖💖💖

Svar: Miss U2! Aa vi ses imorgon<3 <3 <3
Olivia Bjurström

2014-10-29 » 08:46:37

Jag saknar dig också jättemycket! Det känns som att du varit borta jättelänge!❤️ Men njut av semester och värmen så mycket du kan och få en massa energi till vardagen sen. Vi ses snart!❤️❤️❤️

Svar: tack så mycket älskling :) <3
Olivia Bjurström

2014-10-29 » 09:07:32

Förlåt såg det nu. Saknar dig också enormt mycket! Hoppas du har det jättebra så ses vi snart. Älskar dig bästavän ❤️❤️❤️

Svar: haha det gör inget. Saknar dig mer, men ses imorgon! <3 <3 <3
Olivia Bjurström

2014-10-30 » 13:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback