♡Härliga och glada♡

Heej på er min älsklingar♡
 
Idag var tanken igentligen att jag skulle träffa min saknade vän Siri, men vi sköt upp det till nästa vecka då båda behövde plugga. Så nu måste jag gå och sakna henne ännu en vecka, en liten tår där:(
 
Men dagens planer fick istälet bli sällskap av Natali hem till mig. Vi var ute och fotade outfit bilder, som jag tyvärr lyckats radera från datorn och mineskortet gav jag till Natta, så klantig jag är. Fler bilder får ni alltså se imorgon, bilderna över snodde jag från Nattas blogg, tyvärr är ju två av dom suddiga som ni ser, tyckte dock inte det gjorde så mycket eftersom vi ändå var så glada och härliga, så lev med lite oskarpa bilder!^^
 
Vi pluggade även utomhus efter plåtningen och njöt av solen som var på topp idag. Måste ju passa på innan vi kommer in i mörkare tider helt. Puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback