♡Bara njuta av ledighet♡

Just nu sitter jag i min säng med datorn precis bredvid mig och bara myser under en filt. Mitt rum liknar en soptip för tillfället, inte för att det är stökigt utan för att 14 fyllda ica-kassar med kläder fyller upp en hög i ena hörnet. Allt började med en liten utrensning i garderoben men slutade med att varenda låda blev granskad i detalj. herregud vad jag har kläder förstår inte hur allt fått plats. En hel dag höll jag på men nu är det gjort och kommer antagligen inte hända igen på ett tag.
 
idag har inte så mycket hänt mer än en sväng förbi ett shoppingcentrum och lite pyssel. Det jag älskar mest med lov är att ingen förväntar sig att jag ska göra något, jag har lagom mycket inplanerat men slappar för det mästa och sova länge.
Hoppas ni mår bra mina hjärtan, kram♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback