♡Dags att bygga upp konditionen♡

Guuud vad jag älskar att spring, jag har verkligen gått från att vara en barn som hatat all träna till en som gillar att svettas! Jag kan inte påstå att det inte var jobbigt i löpar spåret idag, men känslan efter går inte att beskriva. Nu ska jag börja springa flera gånger i veckan igen för att få tillbaka konditionen till Vårruset, så taggad!
 
Mina bästa tips för att få bättre kondition:
 
¤Sätt upp ett ganska lätt mål, t.ex klara att springa en viss sträcka eller på en viss tid. När du nått målet kan du hela tiden sätta upp nya som du klarar och de kommer ge så mycket mer motivation!
 
¤Låt de ta den tid det tar. Om du har bestämt dig att springa en viss sträcka spring hela den sträckan! Gå inte, om det blir jobbigt så sakta ner farten men gå/stanna inte!
 
¤Va envis och ge inte upp! Med lite vilja går allt att klara av!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback