♡Linni X3♡

Tre bilder jag tog för ett tag sen på min sjukt fina vän. Vad skulle jag göra utan dig Linni♡

Hur mår ni mina vänner? Långhelgen börjar gå mot sitt slut och skolan väntar imorgon. Är det inte otroligt att vi slutar och 3 och en halv vecka. Dock har jag inte riktigt de sommarkännslorna idag när jag kollar ut genom mitt fönster och ser gråa kalla regnmoln. Men snart sätts terminens betyg och därför är det dax att lägga i slut spurten och bli klar med allt. Hoppas ni är grymt taggad på att få sommarlov snart och därför kämpa på med skolan nån vecka till! Kramisar





Inte fina bilder. Dock älskar jag dig massoor! ♥ ♥

Svar: Joo jättefina 💗💗 älskar dig massor mee!
Olivia Bjurström

2015-05-17 » 20:05:26

Säg till mamma och Emelie att kolla mailen så får ni se lite varma bilder från Kreta
hälsningar mormor o morfar

2015-05-17 » 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback