♡ S e p t e m b e r ♡

 Och samma stund som vi vände blad på kalendern kom även höstregnet tillbaka. Att man en helg kan sola sig svettig och två dar efter behöva dra på sig tighta jeans, tjock stickad tröja, svarta boots och som om det inte var nog där, även ha skinnjacka över det!
Känns som en väldigt stor outfit kontrast mot bikinin jag bar lördagen lång.

Men då var alltså hösten tillbaka och även om jag inte är något större fan av oväder var det ganska mysigt att komma hem byta ut de kläder regnet hade blött ner till ett par tofflor och pyjamas, koka lite te och bara mysa in sig i soffan framför lite youtube klipp! Hösten ger verkligen en anledning till att lata sig.

Jag får hoppas att sommarn inte tagit farväl än så vi får lite mer värme innan alla löven fallit ner. Har inte lust att säga hejdå till min favorit årstid än.
Har ni några planer för September?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback