♡ Frukostdejt ♡

Vaknade upp imorse med den härliga känslan att vara ledig idag och imorgon då läraran är uppbokade med utväcklingssamtal. Så kokade en stor kaffe i en take-away mugg, drog på mig myskläder och satte mig på bussen med min kopp till Linn. Vi fixade en ganska stor frukost ihop som vi njöt av innan det var dax att få lite läxor vi fick på uppropet igår gjorda. Minns inte sist jag skrattade så mycket medans jag pluggade. Blir verkligen så otroligt mycket roligare att göra skoljobb när man är två och kan hjälpas åt med det som är svårt. Kom hem precis till en pizza middag och täker ta mig ut på en promis nu för att smälta matten.
Hoppas ni mår bra och haft en bra dag, kram!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback