♡ Jag var en nagelbitare ♡

Något jag verkligen har blivit bättre på den senaste tiden är att ta hand om mina naglar.
Jag har så länge jag kan minnas varit en nagelbitare och ständigt haft ojämna naglar som fastnat i alla min plagg. Mina händer har aldrig varit särskilt vackra kort och gott. Förens nu!
 
Tillslut började jag inse att ha långa klor inte är något jag klarade av, trotts att det är så snyggt på alla andra så bet jag ändå bara sönder de, men när de är nerklippta finns det inget att sätta tänder i.
 
En annan sak jag märkte var att om jag målade de hårda bildningarna på ovansidan av varje finger med färgglada lack så var jag betydligt mer försiktig om de. Så jag såg och ser fortfarande till att alltid ha korta och målade naglar, vilket har lett till att jag inte är någon nagelbitare längre.
 
Jag hoppas om du kände igen dig av min första beskrivning kan få hjälp av mina tips, för fula naglar är aldrig kul!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback