♡ Mellan första och sista dagen av lovet ♡

Att tio veckor kunde gå så otroligt fort! Samtidigt som jag hunnit med så mycket, besökt många olika platser i Sverige och träffat nya fina personer, känns det som det var max tre veckor sen jag stod i vit klänning, lockat hår utanför kyrkan och fick terminens betyg. Dagen efter skolavslutningen firade jag första sommarlovsdagen med en stor brunch tillsammans de två absoluta underbaraste människorna, mina bästa vänner. Idag är istället sista dagen på mitt sommarlov och imorgon startar jag mitt sista år av grundskolan!
 
Dagen har spenderats hemma och jag har bara tagit det riktigt lugnt, legat i solen, gått en promenad och sen läst en massa trender i senaste ELLE samtidigt som druckit vitamin kicken ni ser på bilderna, en galet god smoothie gjord på persika, hallon och en skvätt naturell yogurt. En dag fylld med sommarlovs rutiner som snart kommer gå över till tidiga mornar och plugg.
 
Men jag är ändå ganska taggad för en ny start och hoppas att ni får en riktigt bra på höstterminen 2k15  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback