#tbt ön full av minnen

I sommras besökte jag Linns landställe men det var faktist inte första gången jag var där, sommaren innan så följde jag också med till deras hus på Gotland. Det var alltså 1, 5 år sen men vi ser ju otroligt små ut.
 
Bådas hår ser väldigt förändrat ut idag mor då, jag har tex inte lika blont (eller gult som det mer va) utan min naturliga hårfärg nu, det har även växt på längden och linns hår är mörkare nu och kortare än vad det var när bilderna togs.
 
Men jag tänkte inte göra en Thrownback på våra hår utan på den mysiga veckan på ön 2014.
Blir full av så finaminnen av att kolla igenom alla bilder därifrån, tror aldrig jag skrattat så mycket på en och samma vecka. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback