♡ 2 2 m a y ♡

Det här var inte igår. Tror aldrig jag kommer glömma den här dagen; Tempraturen var förvånansvärt varm för datumet kalenden visade och skolan började närma sig sitt slut. Jag var med min bästa vän hela dagen, gjorde allt jag älskar, fotade, bakade, skrattade mm.
Allt var perfekt helt enkelt!
 
När jag idag kollar ut genom fönstret känns allt tvärt om. Graderna ligger på minus, snön gör mig blöt och skolan har inte ens kommit halvvägs in i terminen.
Har gått runt trött hela dagen i skolan men till min räddning i världens mysigaste tröja. Håller på att sprika av längtan till våren nu. 





Åååh en oförglömlig dag! ♥

Svar: Aa, absolut!<3
Olivia Bjurström

2015-02-03 » 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback