♡Se upp i backen♡

Solen sken hela dagen genom tunt dis och reflekterades i den vita snön vi åkte på.
Har haft en sjukt bra dag i backen med skolan idag. Först buss i tre timmar då jag passade på att sova lite till och sen äta frukost jag packat ner till redan. Sedan resten av dagen på snowboarden.
 
Jag kan inte riktigt påstå att skidåkningen började så bra. Linn och jag hamnade i en svart backe som vi inte kom ifrån, vi ramlade men efter flera försök ner klarade vi oss till en enklare nerfart. Efter det höll vi oss till de enklare slingorna. Romme överaskade mig riktigt positiv och bjöd på många bra backar samt mysiga matställen. 
 
Blev en helt fantastisk upplevelse i Romme med mycket skratt med mina vänner, längtar till att få göra om det.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback