♡ Just Do It ♡

 Mina och Linns kläder från Nike Pro
Har ni precis som jag ätit alldeles för mycket onyttigt och laggt undan träningen helt nu under ledigheter? Visst ska man njuta av lovet till max men träning kan även det vara riktigt kul och framför allt nyttigt. Här är mina bästa tips för att komma igång innan hösten:
 
Gratis träning
¤ Friskis & Svettis har just nu parkträning på lite olika ställen i Stocholm. Passen är så roliga och varför inte köra ihop med någon. Kolla upp här vilket ställe som ligger närmast dig!
¤ Jag vet att många inte tycker om att springa men varför inte prova en intervaller, T.ex springa det snabaste du kan 1 min vila 1 min x 10. Gryyyym träning.
¤ Varför inte planera en cirkelträning ihop med en vän. Skriv upp alla övningar du vill köra och bestäm hur många gånger ni ska köra varje övning, och glöm inte att sätta gång en riktigt bra spellista.
 
Pepp
¤ Ha färgglada träningskläder, att titta ner på en fin outfit får mig alltid att vilja köra ännu hårdare. Så klä dig som en karamell och ge er ut på en löpparrunda!
¤ Tänk inte på att du tränar, försök att berömma dig själv med kommentarer " Åhh vad du är duktig just nu", "Det här går jättebra". Att ha en pt inom sig får mig alltid att fortsätta.
 
Hoppas ni blivit lite peppade på att träna, det finns inga ursäkter till att inte göra det. Gör det med en kompis eller familjemedlem och sätt på musiken du inte kan sluta dansa till och kör!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback