♡Glömma bort att andas♡

Bilder fotade med Linns kamera! 
Det är kanske lite väl mycket just nu. Är uppe i högvarv och har saker jag måste göra hela tiden. Känner inte riktigt igen mig själv, stressen har fått mig ur balans och jag hinner inte längre med att göra alla de där rutinerna som är så viktiga i vanliga fall. Som att hålla mina naglar fina eller ta en lugn eftermiddag med en kompis. Det finns inte på kartan att jag skulle få tid med det i nuläget. Känns som om jag inte ens hinner andas ut ordentligt.
 
Idag så följde Linn och Natali med hem till mig för att hårdplugga inför morgondagens svåra prov i NO. För att hämta energi efter en lång skoldag fick det bli mellis först innan bökerna åkte upp. Fixade kaffe, te, varm choklad, mackor och nått till allas smak. I två timmars tid satt vi sen och rabla begrepp.
 
Min kväll har även den bestått av skoljobb, men nu skriker min kropp efter sömn. Behöver vila så jag är redo för en ny dag imorgon innehålllande av nya möjligheter. Kram mina fina♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback