♡Pepp lappar♡

Tre bilder fotade från min Iphone

Heej på er, ny månad idag och jag tror vi alla behöver bli lite peppade just nu. Visst är det lättare sagt än gjort att vara glad, inte stressad och må bra. Jag har känt mig lite nere de senaste dagarna i skolan men nu vill jag komma tillbaka efter lovet med ett stort leende på läpparna.
 
Därför har jag gjort en massa lappar i färgglada färger som jag skrivit nått posetivt på varje pappersbit. Efter mycket ritande och dekoration sitter jag med 30 lappar i en lite burk och för att varje morgon ta upp ett litet pepp som ska göra mig lite mer motiverad.
 
Visst kan det kännas lite töntigt att skriva komplimanger till sig själv, men det gör en sån skillnad. Du ska tycka att DU är bäst, vacker och underbar, för det är du. Jag hittade flera fina meningar på We♡It och även några från instagram. 
 
Ett stort tips för att förstärka självförtroendet♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback