♡ Fem kilometer ♡

Igår var det dags att springa loppet vi längtat till länge. Efter skolan åkte vi hem till mig för att fixa en pastasallad och byta om. Väll där blev det lite stressigt, vi missade uppvärmningen och slängde upp vår ryggsäck i skogen eftersom vi inte orkade stå i kö för att lämna in våra grejer. Men 19.05 stod vi på startlinjen och väntade på skottet skulle skjutas så vi kunde börja springa.
 
Loppet gick jättebra och jag är jättenöjd med min tid som slutade på 25 minuter och 41 sekunder. Jag är så stolt att vi alla klarade det så bra och var en sån härlig stämning över hela evenemanget.
Längtar redan till nästa år♡





bra sprunget tjejen, bra tid och placering
morfar

Svar: tack morfar ♥ ♥
Olivia Bjurström

2015-05-27 » 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback