♡ Fyra av fem ♡

 
Två fina bilder på Isa från helgen
 
Tisdags kvällar brukar oftast alltid vara likadana; plugg, sen middag och till sist för mycket tid framför datorn. Min fina Linni sov över hos mig i natt så vi åt frukost och cyklade sen klädda i träningskläder till Enskede IP. Hade Friidrottsdag vilket var kul men kalt i och med regnet. När jag kom hem gjorde jag mellis och satte mig i soffan för att plugg. Trött som jag var lyckades jag somna och när jag vakna hade jag sovit bort en timme, så typiskt mig!
 
Är fortfarande jättetrött och längtar till att få krypa ner under täcket. Nu kan jag i alla fall bocka av fyra av veckans fem mål; So-uppsatsen är inlämnad, vårruset sprunget, matteprov skrivet och friidrottsdagen avklarad. Nu återstår bara Kemiprovet på fredag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback