♡ Mina +3 bloggar ♡

 
Janni Deler
 
Jag läser sjukt många bloggar och är nog lite besatt av att alltid veta vad som händer i mina favorit bloggares liv. därför tänkte jag tipsa om mina topp tre stora bloggare som ni bara inte får missa. Först har vi Janni, nästan jämt på resande fot runt om i världen. Dessutom så bär hon jämt så underbart fina outfit!
 
Antar att vi alla känner till bloggarnas bloggare! Kenza driver ett eget företag, är modell och skriver på kenzas.se; där vi läser om hennes vardag, resor m.m. Grymt snygg och verkar stå med båda fötterna på jorden.
 
I Mollys blogg får vi även här följa med i vardagen där mycket träning, mode och inredning står i centrum. Hon är ledare till en egen uppstartad tränings grupp kallad Bikinifit. Blir alltid lika glad och inspirerad av att gå igenom hennes pastell nyanserade inlägg.
 
Vilka är era favoritbloggar, eller har ni någon egen blogg? kommentera jättegärna de under så jag kan kolla in dem! Kram♡





Vart gör du dina collage?

Svar: Jag gör mina collage i Picasa 3 från min dator och det är även där jag redigerar alla mina bilder♥
Olivia Bjurström

2015-05-20 » 13:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback