Dags att ta det lugnt?

Hur kan det vara så otroligt mycket nu? Bara för någon vecka sen låg jag i fas med allt i skolan och läget var helt under kontroll nu vet jag inte vart allt kommit ifrån, bara ramlar in prov, inlämningar och deadlines. Helt sjukt att terminen börjar dra sig mot sitt slut, min nästsista termin av grundskolan är alltså snart över.
Vad gör jag under dagarna da? Går till skolan, går hem från skolan, pluggar efter skolan och går och lägger mig för att sedan gå tillbaks till skolan. Känns som mitt liv enbart kretsar runt den där tegelbyggnaden just nu.
 
Så vad är kvällens planer, dags att faktiskt ta det lite lugnt? Finns inte på världskartan!!! Jag har ett prov, en inlämning och till sist ska jag hålla en redovisning. Vet knappt vad jag ska börja plugga till....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback