Från att vara en hobby till stress

Heej mina vänner, hur mår ni?
Det har gått låång tid sen jag kom hem från New York men jag har knappt hunnit visa några bilder än, därför slänger jag in några från när vi gick på Brooklyn Bridge. Men senaste tiden har jag verkligen haft så mycket att göra, både i skola och annat och den lilla tid jag tagit det lugnt har jag inte alls varit tillräckligt kreativ för att sätta mig och skriva. Bloggen har gått från att vara det bästa jag vet och kan ägna timmar åt till att bli ett stressmoment. Efter att ha tagit ett litet avstånd från min portal har jag funderat hur jag ska göra med ollisbilder. Självklart vill jag inte sluta blogga, utan bara minska en anning på stressen till att göra det varje dag. Jag gör det ju för att det är kul, inte för att jag måste!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback