Bara några få minuter kvar

På flygplatsen från tidigare resor i år till Thailand och Spanien
 
(Detta är ett tidsinställt inlägg)
Är det bara jag eller är flygplatser bland det bästa som finns? Jag bara älskar känslan att springa runt i taxfreen och se glada människor som ska ut i värden. Förmodligen sittar jag just nu på ett av Arlandas alla caféer och får i mig lite frukost medans jag spännt räknar ner de få minutrarna till att få sätta mig på planet mot New York.
Jag har ju drömt att få åka dit i så många år och att jag nu kommer på besöka staden känns som ren fantasi, förstår inte att det faktist händer nu! Men först återstår bara en lång resa på ett plan.
Vi hörs från USA






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback